يه جايي ميخوندم يا بايد دوست داشته باشي يا متنفر باشي، دوتاشو كه داشته باشي ترك برميداري، نصف ميشي.. ترك برداشتم، نه ميتونم با تنفرم قيد همه رو بزنم و ازشون بگذرم نه با دوس داشتنم ببخشم و ادامه بدم..xa0...