تقریبا داره میشه یک سال که اینجا پست گذاشتم و از مردنم، از بوی اون لباس مردنم نوشتم.. یک سال شبیه مرده ها راه رفتم، نفس کشیدم، حرف زدم و خندیدم.. بعضی مردنا رو باید بمیری تا خوب بشه.. سفر به انتهای شب...
ما را در سایت سفر به انتهای شب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 314 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 18:42