
متاترون - هيچ وحي اي تو اين كتاب نيست، و اين براي شخصيت تو عجيبه.. هيچ اطلاعات جديدي نيست، هيچ چيزي نيست كه روح داشته باشه..xa0 خدا - اين به خاطر اينه كه من روحي ندارم.. متاترون - درسته اما تو اختراعشون كردي.. تو روح رو اختراع كردي.. روح هارو.. سعي كردي بزرگشون كني.. اين بهت چه حسي ميده؟؟؟ خدا - حالت تهوع..xa0 + نوشته شده در xa0پنجشنبه پانزدهم تیر ۱۳۹۶ساعتxa06:38xa0 توسطxa0bluexa0...
ادامه مطلب
xa0وقتي بچه اي فك ميكني بزرگ بشي از پس همه چيز و همه كس برمياي.. وقتي بزرگ ميشي ميفهمي حتي از پس خودت و دلتم نميتوني بر بياي.....
ادامه مطلب