دیگه از تو فقط دلتنگی های وقت و بی وقت، آرزوهای به باد رفته باقی مونده.....
قسمت خنده دار ماجرا هم اينه وقتي زندگيت داره ديوونه ات ميكنه و نميدوني بايد باهاش چيكار كني بايد خدارو هم شكر كني چون از خيلي ها وضعت بهتره..xa0...