
ميگن توي مناسبتاي خاص آدما نداشته هاشون پر رنگ تر به چشم مياد.. مثلا روز پدر براي كسايي كه پدر ندارن.. ولي ميدوني مناسبتاي خاص درد توي سينه كي ميشن؟؟؟ مثلا اونايي كه پدر دارن، حمايت مادي پدر دارن اما مثل همه ي اونايي كه ندارنش دلشون براي محبت اش و تكيه گاه بودنش تنگ شده باشه.. + نوشته شده در xa0سه شنبه بیست و دوم فروردین ۱۳۹۶ساعتxa022:52xa0 توسطxa0bluexa0 ...
ادامه مطلب
دلم ديوونگي رو ميخواد كه تهش آروم ميگيري و لبخند ميزني.. اين ديوونگي يه قدم بالاتر از همه ي ترساته.....
ادامه مطلب