- هممون جايي از زندگيمون بوده كه به كسي بدي كرده باشيم، كسيو ناراحت كرده باشيم.. چيزي كه مهمه ته اش خوبيات از بديات بيشتر باشه.. سفر به انتهای شب...
ما را در سایت سفر به انتهای شب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 264 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 15:55