اگه بخوام از حال اين روزا برات بنويسم، مثل آدمي هستم كه بالاخره زخمشو پذيرفته، روشو بسته و سعي ميكنه حواسش و به چيزاي ديگه پرت كنه.. اما اين به معني نيست كه حالش خوب نباشه.. نكته عجيب اش هم شايد همين باشه ..
ما را در سایت سفر به انتهای شب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 246