- توي اين دنيا يا بايد جسارت خواستن رو داشته باشي يا جسارت دل بريدن و رد شدن.. مشكل تو اينه هيچكدومشو نداري، دائم مسير بين دو تا انتخاب و ميري و اخرش وسط همين مسير وقتت تموم ميشه، اونوقت نه چيزي داري نه چيزي از دست دادي.. چيزي بدتر از اينم هست؟!!
ما را در سایت سفر به انتهای شب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 269